Detta är en Comeback Special. Fast utan läderkläder. Ja, till och med utan en Hagströmgitarr. Inte ens en välkammad frisyr finns att visa upp. Och det är inte 1968. Istället är det skitiga gamla nylonsträngar, smala jeans och knullrufs. Året är 2009. Och det är dags att gå upp i ringen igen. Det är ingen världsartist med smak för feta smörgåsar som har huvudrollen. Det är en tanig figur som biter ihop tänderna när han sover.

söndag 14 juni 2009

Kaffetåren 3...


Det var dags att köpa kaffe igen.
Den här gången föll valet på 1 kg bönor från Caffé Circi. 60% arabica och 40% robusta.
Jag har hunnit testa ett par gånger och än så länge är jag inte helt överväldigad. Kanske beror det på att jag har haft sådan tur med mina senaste kaffeinköp, men jag tycker helt enkelt inte att det smakar speciellt mycket.

Så kan det gå...

1 kommentar:

  1. Vilket är det mest tursamma inköpet?
    Vi vill ju inte bara ha varningar - rekommendationer också, tack.

    SvaraRadera